2013. július 30., kedd

Happy Bunny - 1. rész

Két jó hirem is van a hétvégéről. Az egyik az, hogy a gyógyszerek segitettek, a vállam már jóval kevésbé fáj, és a becsületes alváson kivül szinte mindenre jó. :) Hurrá!

Szombaton amig Sanjay a báránykát tüntette el a fejéről, addig én belibegtem a Body Shopba. Tudniillik az oldalbordadonornak erős fekete (na jó, nagyban szürkülő) haja van, ami göndör, csak majdnem sosem nő addig, hogy tudjon göndörödni.
Ez azt jelenti, hogy a hajvágás utáni negyedik héten furán kezd állni, ötödik héten kifejezetten afrosodik, azután meg úgy néz ki - becsület szóra - mintha egy fekete bárányka ráfeküdt volna a fejére. Volt olyan is, hogy fekete juhot láttam, nem is bárányt. Ezért általában öthetente jár hajvágásra, én meg közben vagy olvasok, vagy körbejárok pár boltot.

Most ez utóbbi történt. És éppen jó, mert akartam a Body Shoppot megint ajánlani. Egyrészt abszolút megéri törzsvásárló kártyát venni, mert 10 euróba kerül, és azt a szülinapod hónapjában le lehet vásárolni. Másrészt mindenre kapsz kedvezményt, és egy csomó jó cuccuk van. (Kár, hogy drágább, mint az átlagos bolt, igy nem innen vesszük a szappant-tusfürdőt, stb. Vagyis a mindennapi dolgokat.) Mielőtt áradoznék a kedvencemről, még két dolog: egy, hogy bemehetsz és kérhetsz termékmintát, amit kis tégelyekben hazavihetsz kipróbálni. Ha kedves az elárusitó, akkor a jó nagy adagból (pl. póruskrém) hetekig kijössz.

A másik az, hogy nemcsak támogatják, hanem kifejezetten a Fair Play és a állatvédelemre épitették a birodalmukat, igyekeznek mindent becsületesen beszerezni és nem tesztelnek állatokon.




Ki ne akarná boldoggá tenni a nyulakat? :)
A termékajánlóra pedig várnotok kell még, úgy látszik, mert elszámitottam az időt: irány a háziorvos. Először is megmondja, jó-e már Sanjay koleszterinje, és hat-e a gyógyszer, másrészt keresünk nekem "baba-barát" pirulát a "nem-baba-barát" pirula helyett... remélem sikerül is. Folyt.köv.

7 megjegyzés:

  1. Tök jó dolog szerintem, ha nem zsákmányoljuk ki a természetet, csak együtt élünk vele! :) Remélem, hogy a dokinál minden jól sikerül. :)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szurkolok a jó híreknek, majd mindenképpen számolj be a fejleményekről.

    a boldog nyuszik pedig nagyon cukik, bár ez a képen lévő cseppet sem tűnik feldobottnak ...

    VálaszTörlés
  3. István hozott nekem egyes útjairól The Body Shop-os ezt-azt és mindig úgy örültem neki, ameddig mert a természetesség benyomását keltik az üvegcsék, amíg egyszer el nem olvastam a hozzávalók listáját és nem láttam, hogy abban is ugyanúgy van háromféle parabén, mint egy csomó minden másban, amit pont emiatt nem használok. Neked erről mi a véleményed?
    Gyógyulást a válladnak! :)

    VálaszTörlés
  4. A Borsos csaladnak: koszonom a szurkolast, meg irok hogy mi lett jovo heten. A nyuszi egyebkent inkabb olyan elegedettnek tunik:)Bar az az igazsag, hogy ha pisztoly lenne a mancsaban, az sem lepne meg:)

    VálaszTörlés
  5. Anna, en oszinten nem felek annyira a parabenektol... nem is neztem oket eddig, de az biztos, hogy a kremjeik idovel megavasodnak. Szerintem ez azert jo hir, nem? Vagyis nem annak, aki szeretne evekig hasznalni, hanem magaert a tenyert, hogy nem lehetnek annyira tele mindenfelevel, ha egy ido utan normalisan elromlanak... vagy ki tudja. Ok mindenesetre azt allitjak, hogy felbomlik a termeszetben, es hogy fair play-el szerzett alkotoelemeket tartalmaz meg nem volt allatokon tesztelve. kiprobaltam az sls nelkuli sampont, pocsek, vagyis nekem nem jon be, mert az sls hianyaban nem habzik. Most maradjak nonstop zsiros hajjal, vagy allhatok vissza a kevesbe zold, de annal hatasosabb head&shouldersre... :)

    VálaszTörlés
  6. Amúgy neked a parabénekkel kapcsolatos véleményedre már jó ideje kíváncsi lennék, csak sosem jutott eszembe megkérdezni. Kíváncsi vagyok, hogy mit gondol a sok elijesztő újságcikkről egy vegyész. Urban Legend vagy tényleg kerüljük el? Az biztos, hogy mióta erről hallottam, az utóbbi 3 évben olyan kozmetikumot, mely parabént tartalmaz csak véletlenül vettem úgy hogy jajj de rég ki akarom próbálni tehát eszembe sem jut címkét olvasni majd otthon röhögök magamon hogy najó akkor most már elhasználjuk, de hogy el tud kapni a vehemencia... No száz szónak is egy a vége: mi a te álláspontod? u.i. István évek óta rinyál, hogy használjam az ő Head&Shoulders-ét mert az milyen szuperkirály bezzeg az én Revalidom... de eddig mindig csak legyintettem rá. Ezek szerint kipróbálhatnám? :))))

    VálaszTörlés
  7. Hát, utánanézek mert eddig nincs nagy véleményem. :) tudom, szégyen, gyalázat...

    VálaszTörlés