2013. július 25., csütörtök

I'm not a morning person. You've been warned.

A kialvatlanság a legviccesebb dolgokat okozza. (Kis kitérő azoknak akiknek tényleg gyerekei vannak, akinél a kialvatlanság a "kevesebb, mint három óránál, három évig" kezdődik, és akik most valószinűleg utálnak, mert nálam a "kevesebb, mint hat óránál, két napig"... de ez van, nem vagyunk egyformák) Szóval, meleg van, nem lehet aludni, nyűgös az ország.

Én pedig rájöttem egy nagy dologra tegnap. Álltam este a fürdőszoba-tükör előtt és megint megjegyeztem magamnak, hogy a bőröm napról napra szépül. Komolyan, egyre kevesebb rajta az ez-az, egyenletesebb a szine, meg minden. Az utóbbi héten minden nap jobban néz ki. Csak este, de a reggeli kinézetemet nem vehetem alapul mert csipásan, zombi módra nem ér összehasonlitani. Szóval, veregettem magam vállon, hogy mennyire ügyesen turbózom az egómat, és a rendszeres arckenegetés igenis segit. Aztán észrevettem, egy bizonyos szögből, ahogy a tükörre esett a fény, hogy bizony poros. És leesett - kapaszkodjatok meg, felismerés jön - ezekkel a meleg, száraz napokkal valószinüleg fokozatosan porosabb lett. Ezért látszik a bőröm minden nap "szeplőtelenebbnek".
Azért sem mosom le!

A  másik dolog: tegnap proóbáltam a szokásos módon álomba szenderülni, hangoskönyvet hallgatva, ugyanazt a négyet variálom hónapok óta. Félálomban reagáltam is rá. Igy kezdődött egy fejezet:
"Még nem is pirkadt, amikor ajtócsapkodásra ébredtem, majd Sherlock Holmes sürgető kezét éreztem a vállamon: Ébredj, a játszma elkezdődött, siessünk."
És ekkor Réka kifakadt, őszintén, velőből jövően: "És Sherlock Holmesnak abban a pillanatban brutálisan letéptem fentebb nevezett végtagját. "

Komolyan. Ha nem ég a ház, vagy komolyabb sérülést szenvedtél, ami nem várhat reggelig - ne költs fel hajnalok hajnalán, legalábbis ne személyesen. Irj egy sms-t, azt úgyis átalszom, és igy biztonságosabb. Én szóltam...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése