2013. augusztus 8., csütörtök

Happy bunny - 2. rész

Jó sok idő eltelt, mióta nem irtam. Szóval a boldog nyúlnál hagytuk abba. És le akartam irni a kedvenc body shoppos cuccomat, ami nem más - dobpergést kérek - mint a Beautifying oil, abból is a Moringa.



Amúgy jó sokáig meg voltam győződve, hogy az Merengue... Szépnek szépit, okosnak nem okosit,na.

Van bőven válogatnivaló, mindenféle illatban lehet kapni. A legjobb benne, hogy szinte azonnal felszivódik, és - nem csillámos!, de hagy egy természetes fényt a bőrön. Azt ne vegyétek be, hogy nagyon kicsi is elég. Ez csak azokra a termékekre érvényes, ami sosem szivódik be, ergó kenegetheted 10 percig a két cseppet. Ez zsipsz-zsupsz eltűnik, nem érzed azt a kellemetlen olajos, nedves valamit magadon, tehát több csepp kell testrészenként.
Elvileg olyan mint a Rama margarin - vagyis mindenre lehet használni, más nem kell ebben az életben. Gyakorlatilag én arcra biztos nem teszek, mert az alapból kevert-zsiros bőrt nem olajozni fogom. Hajra próbáltam, de igazán csak a végekre, meg akkor ha valamiért száraz lesz a hajam. pl. Indiában naponta sikálom, hogy lejöjjön az állandóan jelen levő por és kosz. Na, akkor kicsit át szoktam szaladni rajta. Legalább utazásnál nem kell vidd a nagy tubus hajápolót, rövid időre megteszi. Ne felejtsem: gyantázás, epilálás után a bőröm mindig tulipiros, és rusnya napokig. Ez az egyetlen termékem, amit se nem tömiti el a pórusokat, se nem éget - és 10 perc alatt levitte a piros pontokat mutogatható szép lábra. Akkor szerettem bele.

A moringa csodálatos, enyhe illatát nem lehet megunni. Sanjay használja a szárazabb részeire az olivaolajos verziót, nagyon jó az is. Magyarán nem csak nőcis illatokban van.

Az ára ahhoz képest baráti, és ha nem használod minden nap, akkor sokáig elég. :) Minél kevesebbet használod, annál több ideig, de a matematikai részét rátok bizom. :) Én hetente kétszer-háromszor kenem, attól sima és bársonyos bőröm van egész héten. Ez csak azokra a hetekre érvényes persze, amikor nem vagyok lusta és nem felejtem el...

Egy rövid megjegyzés, akik véletlenül ezért kerültek ide: nyulakra nem ajánlott. Sőt, egy ex-nyulas tipp. Kedvenc rágcsálód mindent, de mindent lenyal magáról, úgyhogy a samponnal is vigyázz, ha már nagyon muszáj mosni. Kézmeleg vizzel leszivacsozni mindjárt jobb, mint kezelgetni az érzékeny gyomrukat. Higgy nekem. Éljenek a nyulak és a Body Shop Szépitő olaja. Még egyszer: más-más helyen tárolandó!

ps. lusta vagyok átolvasni, a hibákon ugorjatok át. 

1 megjegyzés:

  1. Nekem is kell ilyen! Miért nincs The Body Shop Vásárhelyen??? Olyan szépeket írtál róla. :) Nálam is be van programozva egy review egy testápolóról, de az messze nem ilyen kegyes. :)))

    VálaszTörlés