2013. július 26., péntek

Váll-baj

Kinevezem a mai napot az egészséges váll világnapjának. Ki kell élvezni, hogy van. Mert tegnap este 10 és 11 közt az enyhén fájdogáló vállam (gondolám én a kényelmetlen alvópoziciótól azelőtti este) minden szó nélkül begyulladt. Jó kifejezés, tényleg mintha forró késsel vagdosnának, amikor akármerre mozditom a kezem. Reggelre már mozdulatlanul is piszokul fájt, irány hát a családorvos. Szerencsém van vele, általában aznapra tud már fogadni.

Megállapitotta, hogy akármerre mozgatja, fáj. Daaa, ezt én is tudtam :) Felirt gyulladáscsökkentőt, paracetamolt meg az úgynevezett "frozen shoulder"-t megelőzendő gyakorlatokat. Most a fáj és a nagyon fáj között mozgok, és filózom, milyen sokmindenre is használja az ember a vállát. Öltözés, mosdás, de bizony irás, emelés, fogmosás... szinte minden kézmozdulathoz. Nekem eddig ez nem volt nyilvánvaló, gondoltam a csukló-könyök páros elég valamennyire. Hát, majdnem semmire. Pont, mint a biológia-kémia szakos középiskola, úgy néz ki. :)

Úgyhogy akinek mozgatható, fájdalommentes vállizülete van, az körözzön egyet vele in memoriam Réka-válla és szurkoljatok, hasson a gyógyszer hamar, mert igy nagyon kellemetlen.


P.s. Az oldalbordadonor bebizonyitotta megint, hogy jól választottam: nemcsak, hogy itthon maradt ma, de hozott nekem croissont, dónátot :) és az egyetlen kávét, amit szeretek, amig a dokira vártam.  Aztán bejött velem támasznak, cocokázott a gyógyszertárig és vissza és kaptam aranyos gyógyulj meg képeslapot!:)  

1 megjegyzés: