2012. március 12., hétfő

Tomeghatas 3

A mult het jol vegzodott, ez a het jol kezdodik, kell ennel tobb? A Flylady virtualis falucskankban vidam az elet, es nem tudok eleget orulni a - valoszinuleg, ne kiabaljuk el - ket tucat hasznalt konyvnek amit kapok. Errol is irok majd, mert nem egy, de tobb szaz bejegyzest meger. Eljen Via es az urban-eve.hu blog!

Igeretemhez hiven, jojjon a videojatek. Az a becsuletes neve, hogy Mass Effect 3. A jovagasu fiatalember a boriton ajanlattetelnek minosul, mert a szereplot magad valasztod, es magad is krealod az arcvonasait. Meg az elso, eredeti mass effect-nel addig ragtam Sanjay fulet, hogy majd en osszeeszkabalok egy ra hasonlito szereplot, amig a kezembe kerult az iranyitas. Addig adtam-vettem a kulonbozo mereteket (orr, orr-szaj tavolsag, ilyesmi) amig lett belole ... hm... valaki, aki nagyon hasonlitott valakire, aki nem a ferjem. Hiaba probalkoztam, ennel jobb nem jott ossze. Annyit kihamoztunk hogy havaiirol szarmazik enyhe japan-kinai beutessel. A mult hetvegen jottem ra, hogy leginkabb a Mentalista cimu sorozatbol hasonlit Cho-ra, pedig nem is szeretem azt a szereplot. Na, errol ennyit. :)

Maga a jatek strategiai, annyira, amennyire csak lehet a mai videojatek-vilagban. Igen, van benne lovoldozes is, de a tobbihez kepest igazan minimalis. Addig ki lehet menni mosogatni, teazni, blogolni, kozben Sanjay elvegzi a piszkos munkat, en meg megint leulhetek, es nezhetem meg kommentalhatom az igazan strategiai reszt. Persze kozben sci-fi is, mert az emberiseg csak egyike a sok-sok fajnak, termeszetesen van egy nagy osellenseg, ami minden elolenyt ki akar pusztitani hobbibol es belefer a politikai armanykodas is boven. Ami nagyon tetszik az az, hogy a tarsaiddal, vagyis majdnem mindenkivel valo beszelgetesed hatarozza meg vegsosoron, hogy mi is fog tortenni. Ez eddig abban nyilvanult meg, hogy a tobb lehetoseg kozul kivalaszthattad, mit is mondjon a karakter. Most mar hangfelismerest is tartalmaz, eszmeletlenul elvezetes visszabeszelni a gepnek! :) Az esetek tobbsegeben ugy jatszunk, hogy Sanjaynal az iranyitas, aztan ha dumalni kell, akkor en beledumalok. Utana-kozben pedig reszletesen megtargyaljuk, hogy ki, hova, mikor, hogy es miert. Tudtam en, hogy kockafeju vagyok, de kulon elvezet ezt a hazastarsaddal egyutt uzni.

Es akkor most mondja valaki nekem azt, hogy a videojatekozas alapvetoen elhidegit egymastol! Ha jol csinalod,  egyaltalan nem. Egy strategiai jatek igenis lehet szorakoztato az egesz csaladnak. (na nem ez, ez inkabb felnotteknek valo)  A csomo internetes es egyeb kvizjatekrol mar ne is beszeljunk. Csak azt akarom mondani, hogy van egy csomo hatranya a mai technologianak, miert ne hasznaljuk mar ki az elonyeit is. Foleg a lusta napokon!

2 megjegyzés:

  1. Réka, ti fenoménszámba mentek! Az ember gyakran hall mindenféle játékszerető soha fel nem növő férjekről és ÁLLANDÓAN panaszkodó feleségekről. Szerintem még senkinek nem jutott eszébe közös programmá alakítani a nyűgölést! Rólatok kellene példát venni!

    VálaszTörlés
  2. Megtalalta a zsak a foltjat. :)) Anyukaek ugyanezt ugy fogalmaztak, hogy egyikunknek sincs tobb esze. :)

    VálaszTörlés