2012. március 9., péntek

Amikor felszall a kod

Vegre meghultem egyszer becsuletesen. Mar nagyon reg voltam ilyen sz*rul, es meg buszken sem, es mar eppen aggodtam, hogy valami baj van velem. Regebben tobbet hultem meg, most meg jo ideje szinte semmi. Erre megnyugtatott, tudok en meg a semmibol masnapra olyan hulest produkalni, hogy kidolok egy hetre.

Valoszinuleg regen tapasztaltam, igy egy kicsit talan nehezebben is veszem az akadalyt. A sokevi atlagnal tizszer jobban szenvedtem (hatha a mai nap mas lesz) es szerencsere lemondtam az osszes diakomat, mert beszelni sem tudok mar, az angol jelbeszedre meg jelenleg nincs sok jelentkezo. (Tudtad, hogy a jelbeszedek kulon nyelvnek szamitanak, es nem egy altalanos van, hanem majd' minden nemzetnek sajatja? En mostanaban tudtam csak meg, azt hittem csak par forma van belole) Mivel az egyszeru hulest gyogyitani nem lehet, csak kezelni, igy csak ittam a forro folyadekot literszamra, szedtem a coldrex/paracetamol/ibuprofen/strepsils kombot meg a c vitamint es szenvedtem hosiesen. Aztan elerkezett az a pillanat, hogy elo kellett szedjem a titkos keszletemet, amit meg a nyaron keszitettek apuek. Benne ott lapul a paracetamol sinus, biseptol meg a nurofen plus. Mindharomban van egy-egy hatoanyag, amitol ugymond enyhen almosnak fogod erezni magad. En egyszeruen es elegansak kidolok toluk.

Csak halkan merem megjegyezni, hogy a KODEINES  nurofen plusot otthon gyogyszertarban vettem. Recept nelkul. Harom vagy negy dobozzal egyszerre. Es adtak, kerdes nelkul. A kodein az opiatok koze tartozik, az opium masodik legfontosabb alkaloidja. Igen, ez ugyanaz az opium, amivel adagoljak magukat kevesbe belato es szerencses embertarsaink. Persze van egy csomo jo tulajdonsaga is, maskent nem tennenk gyogyszerbe. Itt probalj meg valamit kieroszakolni az orvosodtol vizeletfertozesre vagy brutalis kohogesre! Paracetamol, aszpirin es sipirc haza, eld tul. Multkor bementem a gyogyszertarba, hogy kerjek valamit pici pici kodeinnel mert kikohogom a tudomet. Ugy neztek ram, hogy ne tudd meg. Hja, otthon mas vilag van. Nem a hollandok, hanem mi vagyunk az igazan liberalisak.
Ezert is kuldik mindig az ilyen gyogyszereket anyumek. Es most jol is jott, csak nagyon-nagyon elgondolkodtato, hogy elmeletileg aszpirint receptre kellene adjanak, de besetalok es tavozom tizszer annyi kodeinnel, amennyi... maradjunk annyiban, hogy amennyi kellene. Talan jo lenne ha legalabb megkerdezik az embertol, hogy jol erzed magad, megis mire kell... ilyesmi. De vagyunk olyan liberalisak, hogy ha en ki akarom csinalni magam opiat tuladagolassal - tehessem meg. Pedig sok embernel lehet egy kedves kerdesen mulna, hogy kimondja azt, hogy baj van. Talan nem egy tulzsufolt gyogyszertarban, hanem a mellekszobaban. De nincs ra ido, turelem es keret. Ez van, nincs is mit komentalni rajta.

Szoval, elkezdtem szedni a gyogyszert, ahogy apuka felirta ra. Olyan is vagyok mindig utana ket oraig, mint a viccben, amikor a hiperaktiv gyereknek nyugtatot ir fel az orvos, anyuka osszekeveri, o veszi be, masnap meg, mikor talalkozik a dokival a "hogy van a fia?"-ra mar csak az a valasz, hogy "kit erdekel??". Nem mondom, hogy nem ertekelem ezeket a pillanatokat, mert akkor nem faj, nem szur, nem luktet es nem hasogat sehol. El tudom nezni a plafont fel oran at es nyugodt vagyok es jol alszom. ( egyenesen LAZA :) ) Ma reggel mar jobban voltam, igy remenykedek...

A baj csak most jon, es ezt most nem a hatbaveregetesek vadaszataert mondom el. Szoval, ma reggel beveszem a gyogyszert, alszom ra egyet, majd felkelek, es emailt nezek. Rajovok, hogy kiadtak tegnap azt a videojatekot, ami Sanjay kedvencenek a folytatasa, es honapok ota szamolom a napokat meg gyujtom a let, hogy megvehessem neki. Tudom, hogy ha maganak akar venni valamit, akkor hetekig acsingozik ra, mindig megnezi mindenhol, eldonti naponta ketszer, hogy ok, megveszem, aztan valojaban soha. Vagyis igen, hat honap multan, es eros lokesre raszanja magat. Ezt is mar regen mondja, hogy majd ha megjelenik, akkor majd o var fel evet mert lemegy az ara 5 euroval, es akkor meggondolja. Tehat jo ajandek. Maskent mindig bajban vagyok, mit vegyek neki, mivel lepjem meg. Na, ez meglepetes lesz, mert tudomasom szerint elfelejtette, hogy tegnap este volt a nagy megnyito. Oda meg mar nem jut, hogy lassa is az uzletekben, mert mar ott lapul a taskamban Sanjay hazajovetelere es kicsomagolasra varva.
Egy szo mint szaz, rajottem, hogy kiadtak, es rendelni is lehet, csak eppen hetfore jonne meg. Es akkor felulkerekedett a szerelem a rosszulleten, kodon es altalanos lustasagon. Feloltoztem azonnal, hogy kimegyek es gyorsan megveszem, mielott elkapkodjak. Hiaba varom haza Sanjayt, hogy majd egyutt es majd autoval, mert az mar nem lesz meglepetes. Illetve, ahogy az o szerencsejet ismerem, kellemetlen meglepetes lesz, mert elfogy. Jol indult az egesz menet, ot percen belul eszkimonak oltozve kint voltam a tombhaz elott es sietosen a jatekbolt fele vettem az utam. Ugy harom perc multan jottem ra, hogy a kod meg messze sem szallt fel, mert ugy ereztem, hogy csak felig vagyok ott. Probaltam egyenesen jarni, de valahogy nagyon egyenesre nem sikeredett. Feluton ellenorzitem - komolyan mondom - hogy van-e rajtam nadrag. Volt. Hoztam-e a taskamat penztarcastul. Hoztam. Szuper. A bolt 500 meterre van innen, en azt hittem sietek, kesobb rajottem, hogy 20 perc alatt ertem oda, meg 20 perc alatt vissza. Ott megvettem a cuccot, hazafelemenet pedig megint ellenoriztem, van-e rajtam nadrag, kabat, taska meg cipo. Meg mindig volt.

Most meg mindig szalldogal fel a kod, de mar buszkebben veszem az akadalyt. Alig varom, hogy lassam az arcat, amikor kinyitja, jobb ez minden gyogyszernel. Holnap irok a jatekrol is, mert ritka dolog, hogy en egy 18 karikas lovoldozos jatekot elvezzek nezni, Sanjay meg elveze jatszani. Szep estenk lesz.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése