2012. február 17., péntek

Uj indian nevem: Tyukszemeken Tancolo

Ezennel megragadnam az alkalmat, hogy bebizonyitsam: a sajat es a zsenialis Bridget Jones naploja csupan ket pontban hasonlit. (de azert koszi Meli, jolesett nagyon :) ha nem lattam 50-szer azt a filmet, elso, masodik reszt egymas utan, akkor egyszer sem, nagyon szeretem en is, egyszeruen zsenialis, jobb szo nincs ra )

Az elso az az, hogy en is leadhatnek jopar kilot. Csak azt nem ertem, hogy akarmit csinalt is magaval Renee Zellweger, o akkor is ezerszer jobban nez ki minden foldi halandonal. Nekem olyan sima borom es szep labam azzal a sulycsoporttal nincs. Nem baj, valoszinuleg az a problema, hogy nem all mogottem sminkes brigad es altalaban nem a legjobb szogbol es fenyben latom magam. Olvastam, hogy hizokuran ment keresztul a szineszno, ami heteken at egesz napos hamburger-csoki-fagyi-sult csirke kombot jelentett. Na ne felj, ha en akarnek felszedni par kilot, akkor az par napos lazitast jelentene. Nem, nem eszem meg a huto egesz tartalmat beleertve a peneszes sajtot, csak ugymond normalisan etkezek, es azt eszem normalis mennyisegben, amit megkivanok. Hja, milyen jo is, ha jo gent orokol az ember... Az egyeduli norokonom, aki nem kuzd a kilokkal bocsi, ugyertem hatekonyan kuzd a kilokkal az a nagynenem. Megvan a jol bevalt modszere: gyomorfekely, eszmeletlen stressz a surgossegin toltott 24-48 ora ugyeletektol, maniakus rendrakas, de komolyan maniakus es azt eszi amit a nyul is neha egy kis ezzel-azzal tarkitva. A becsuletesseg kedveert anyukamat is meg kell emlitsem, aki nem is tudom hany tiz kilot fogyott az elmult evekben, egeszsegesebben etkezve. De sovanynak o sem sovany, csak csinos duci. Ez van.

Es most jon a lenyeg, a csonak, amiben ketten Bridgettel evezunk. Van hozza tehetsegem, hogy mikor mondjak, csinaljak valami olyat, ami nem... khm... megfelelo az adott szituacioban, es jol leegessem magam. Ha raadasnak kinos eredetileg is a helyzet, akkor biztos rarakok meg egy lapattal. En becsuletszora, tenyleg kedves, megerto akarok lenni, es ez utobbi vagyok is szerintem, de nem jol turom a hallgatast es a kinos helyzeteket. Olyankor elkezdem oldani a feszultseget, altalaban egy-egy rosszul sikerult es idozitett viccel. Az sem segit, hogy sokan nem igazan ertik az akasztofahumort...Tegnap volt a legfrissebb tyukszemre lepesem.
Van egy kedves no a legfelso emeleten. Szuletesetol fogva serult, alig lat, es raadasnak meg epilepszias is. Olyan harmincas, egyedul el a pici lakasban, de rendkivul szociabilis es tehetseges. Eljar szobraszkodni, festeni (igen, festeni, nagyitoval), benne van minden buliban es rendszeresen szervezi is a partikat. A baratja, akivel mindig latjuk, ugyancsak az utcaban lakik. Egy szo mint szaz, szilveszterkor bulit tartott a no a lakasaban, es ejjel 11-kor nagy csapat emberke levonult a parkoloba, ott valamit rendeztek, meggyujtottak, es az volt olvashato, hogy josee hozzam jossz-e felesegul. Szuper, az biztos o, becenevvel, vagy teljes nevvel, vagy csak igy irjak...? Hm.  Mindenki tapsolt, orult, gondoltuk mi, hogy ez o meg a baratja volt, hat ki mas. Mar regen vartam, hogy talalkozzunk, hogy gratulalhassak, ugy orultunk mind a ketten neki. Tegnap atjott ket percre, meghivott a kovetkezo osszejovetelre, es en, a hulye, gratulaltam neki. Tobb perces magyarazkodas utan kiderult, hogy az egy masik szomszedunk baratnoje volt, akinek szinte ugyanaz a neve, csak picit mashogy ejtik. Ha ez nem volt eleg, elmondta, hogy nemreg szakitottak a baratjaval. Azt hiszem erre hasznaljak a kifejezest, hogy "tokon szurom magam".  Miert, o, miert nem tudtam egyszeruen azt mondani, hogy koszi a meghivast, ott leszunk, es jo ejszakat kivanni??? Most elottunk all egy nagyon-nagyon kenyelmetlennek igerkezo este, es raadasnak biztos az o tegnap estejet is tonkretettem. Ha eddig nem gondolt az exere, akkor tegnap biztos eleget.

Meg vagyok gyozodve, hogy valamikor ezen az egesz eseten kacagni tudok, de most csak magamon megy, az is csak kinomban. Talan az lenne a megoldas, hogy kevesbe probaljak tetszeni az embereknek?... na, mindegy, most ez torolve. Ma randizni megyunk, elvisz Sanjay egy kis otthonos etterembe, aminek Zwaantje (kis hattyu) a neve. Hallottam mar egyrol, amit kis kacsanak hivtak, es csak kacsakulonlegessegeket szolgaltak fel... vajon mit is eszunk ma? :))


1 megjegyzés:

  1. Megfogadtam, hogy nem kommentálom minden egyes bejegyzésedet, de ezt most muszáj. :) Csak hogy helyrepofozzalak a vicceidet illetően, melyek igenis zseniálisak. Megmagyarázom!
    Emlékszel amikor öt vagy hatodik osztályban mesélted a nyuszikás sasos viccet mikor leugranak a szikláról és az a poén, hogy "Laza...". Hát az volt a kedvenc vicced, mindenkinek mondtad, de senki nem értette soha. Valamikor pár éve jöttem igazán rá, hogy mitől volt poén, amikor valahol még hallottam. No, hát ennyivel jársz mindenki előtt nevettetésileg. És ha nem értik az az ő hibájuk!!! :D

    VálaszTörlés