2012. február 8., szerda

HP esete a csokis muffinnal

Igazad volt, Anna, eddig nem bantam meg ezt a blogot, es annyi otletem van, amirol kellene irni, hogy csak. :)

Mai nap mottoja: "Start every day off with a smile and get it over with." (kezdj minden napot egy mosollyal, hogy legyen az is letudva) Ma ilyen nap volt, jol indult, koran keltem reggel, dolgoztam, takaritottam, aztan jott egymas utan ket diak, deli haromig remek nap volt. Mosoly sajnos kettokor le volt tudva, ugyanis hisztis lettem. Csak ugy, minden elozetes bejelentes nelkul, es meg veletlenul sem akaratbol. Szegeny Sanjay hazajott, hogy kell-e valami a boltbol, mert o venne asvanyvizet, en pedig szokas szerint azt mondtam, hogy nekem semmi. Na igen, de ezt mikor gondolta az ember lanya igazan komolyan? Nem is szokott a ferj sem komolyan venni, mindig hoz valami aprosagot, amiert pl utoljara hetfon szidtam le. Tudja, hogy imadom a keserucsoki-darabkas-csokismuffint (Igen, ebben ennyi csoki van, de 500 kaloria ertekben!!!) ezert amikor nagyritkan nelkulem megy vasarolni akkor altalaban hoz muffint - kettos csomagolasban -  es hozzavalo tejet nekem.

Mindig orulok neki, na persze, de akkor cukorhianyban szenvedek, es elborul az agyam. Mikor mar a masodikat meregetem, akkor mar morgok hozza, hogy minek is kellett, soha tobbet ne hozzon, mert en szep, vekony es csinos akarok lenni, es ez nem segit.

Ma nem hozott. Ledobbentem. Semmi nekem? Meg ragogumi sem? Tej sem? Muffin hol maradt? Nem tudom, valljam-e be, de konnybe labadt a szemem... :) Akkorra mar az volt az erzesem, hogy a mai nap nagyon sz... egyebkent is, mindenem faj, nyugos es kedvetlen vagyok, legalabb egyek valami finomat, ha mar ugyis az egesz estet megint tanulassal kell toltsuk. Mint a kisgyerek karacsonykor - nyitottam a zacskot, hogy mi van benne, erre semmi erdekes. Meg morogni sem moroghattam, mert en kertem kifejezetten, hogy ne hozzon semmit. Sokszor jo lenne, ha valaki jobban olvasna a gondolataidban mint te magad... es elore latna dolgokat. Bar ha HP az ember, akkor az sem segit. (Tapasztalatbol mondom, lattam mar magamat merges lenni Sanjayre hulye okokbol. Mint a nyuszikanal: ha van sapka, az a baj, ha nincs, az. Persze moderalom magam, de felmegy a cukrom, pedig semmi okom nincs ra)

Ilyenkor atnezem egyik kedvenc konyvemet, A ferfiak a Marsrol jottek, a nok a Venuszrol, es megnyugodok, hogy ez normalis, meg ha kicsit elitelendo is. Annyit tehetek, hogy elmegyek hibernalni es atveszelem a vihart. Holnap kifejezetten megkerem Sanjayt hozzon haza muffint. Megint szep lesz az elet. :) Hala Istennek ennel nagyobb bajunk nincs is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése