2014. január 28., kedd

Hány nyelvet ismersz?

Ráakadtam valamelyik héten egy vagány játékra. Az a lényege, hogy három életed van, és egyre nehezedő szinteken kell megállapitsd melyik nyelvet hallod. Eleinte csak két nyelv lesz, amik eléggé különböznek (pl nehéz az olaszt és a mandarint összetéveszteni), de a sor folytatódik, és sok olyan nyelv jön be, amiről nem is tudtam, hogy létezik. Pl Máltán félmillióan máltai nyelvet beszélnek. Miután megvagy egyébként leirja azokat a nyelveket, amiket eltévesztettél, és meghallgathatod megint. Remek szórakozás, és sokat lehet belőle tanulni.

Great Language Game


Jó szórakozást! Be lehet kommentbe irni a legjobb pontszámotokat, én azt hiszem leragadtam 400-nál. Dolgozom rajta :)

1 megjegyzés:

  1. Most jutottam el oda, hogy megpróbáljam, de nagyon nehéz. A legtöbbet konkrétan nincs honnan ismerd. Szerinted általános alapműveltséghez tartozik amúgy, hogy a hangzásból legalább azt meg tudd állapítani, hogy melyik nyelvet beszélik? Nem lenne rossz tudni... Nekem egyből 450 pont sikerült, de nem próbálom újra, mert félő, hogy ennél csak rosszabb lesz. :D Szuper játék, köszi az ajánlót!

    VálaszTörlés