2014. február 3., hétfő

Álom

A hétvégén jó böcsületesen kialudtuk magunkat. Kellett is, mert a hét kriminálisan hosszú volt és szombatra-vasárnapra is maradt meló bőven.

Az alvassál meg fáradsággal az járt, hogy teljesen agyament álmaim voltak. A vicc az, hogy álom közben minden teljesen logikusnak tűnik. Pl. tegnap hajnalban madarakkal álmodtam, a szőlőben voltunk, sétáltunk az udvaron és a ház körül, és szebbnél szebb, exotikusabbnál exotikusabb madarakat fedeztünk fel mindenhol. Az igazán meglepő a kerités mellett fekvők voltak. Kb. akkorák, mint egy jól megtermett kutya, nagyon szinesek és a szokásos madár-ülés helyett kinyúlva, lábukat hátrahajtva feküdtek sorban. Egyáltalán nem bánták, ha közel mentünk, nagyon szelidek voltak, igy meg is kérdeztem nagymamámat, mik ezek és mire jók (???). Ő meg elmagyarázta, hogy mikor bozóttűz van (ja, bozóttűz Arad mellett... no komment) az emberek a lábuknál fogva fölkapják a madarakat, és azzal ütik a tüzet, mig el nem hal. Mivel madaraink tűzállóak, ez meg sem kottyan nekik. I shit you not, tűzoltó paradicsommadarakkal álmodtam. Honnan jött ezzel elő az agyam, fogalmam sincs. Szerintem én vagyok minden álomanalizáló rémálma. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése