2014. január 7., kedd

Új horgolós projekt

Azt elfelejtettem a képletembe multkor bekalkulálni, hogy éjjel nagyobb esély van a posztra. Nem baj, attól még megkaphatom rá a Nobel dijat idén. Hátha. Álmodni lehet...

Azért ültem le irni, mert újabb izgalmas dolognak fogtam neki. És most esett le, hogy én nem szoktam izgalmas dolgokba belefogni, tehát az "újabb" jelző fölösleges. Viszont maradandóan lusta vagyok, ergo úgysem törlöm ki. Tényleg, apropó, tudjátok mi az unalmas a bloggolásban? Visszaolvasni, amit irtál, hogy kijavitsd a helyesirási hibákat. Ezért én erre is LXM (leszarom)tablettát veszek, és játékot hirdetek. Aki olvasás közben talál helyesirási hibát, az nyert egy darab finomságot vagy pohár valamit. Miután befejezted az olvasást, kiszolgálhatod magad: a konyhádban van egy mágikus, általában hófehér helyen, ami hüvösen tartja a cuccokat. Mi ebben a kunszt részemről? Az, hogy a nyereményt bűntudat nélkül fogyaszthatod, a bűntudatot meg le lehet nekem számlázni. Szuper, nem? :) Ti jól érzitek magatokat, javitjátok a helyesirásotokat, én az irgalmas Szamaritánus irgalmatlan nyugalmával onthatom a hibákat, miközben a lelkisegitő szerepében tetszelgem. Win-win. Kedves egészségünkre.

Hol is tartottunk? Ja, új, most már nem titkos horgolós projektbe fogtam. Annyira édesek az amigurumik, és végül is miattuk kezdtem megint horgolni, most már bele kell vágjak egybe. Van a neten meg a youtubeon több halom egyszerű, kezdőknek való. Pl egy aranyos gomba, vagy süni, vagy labda. Ki is néztem néhány egyszerűt, aztán félredobtam őket. És természetesen a hósárkány bébit kell megcsinálnom, ami annyi darabból áll, hogy félek megszámolni. Még külön horgolt 3D szemöldöke is van, meg taraja meg hogyishivjákja ezerrel.
Ezért megismétlem a jól bevált mantrát (ezt nem nézni kell, ezt csinálni kell) és tegnap nekiveselkedtem. Eddig megvan a feje és - még tiz perc -  a farka is. Ha a többi nem sikerül, akkor majd odarajzolom papirra, és úgy kapja az oldalbordadonor ajándékba. Már előre izgatott, mert mondtam, hogy fiúsárkány lesz, változtattam az eredeti mintán. (Rossz az ugye, aki rosszra gondol. Nem a darabok számát növelem, amit össze kell varrni, hanem babakék szinű a fonal. Naugye, hogy fiúsárkány lesz, és 12 éven aluliak is láthatják?)

Jó éjt!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése