2014. január 23., csütörtök

Sztárfotók a kissárkányról

Igértem sztárfotókat, aztán csak a facebookra raktam fel őket, és kérem tisztelettel én ilyen feledékeny vagyok. inkább ne is beszéljünk róla. :)

A fotókat Sanjay készitette, a régi-új telefonjával, ami már megvan egy ideje, de még nem ült le vele éppen fotózni. Mindenesetre nagyon szépek lettek, mert úgymond a beauty-beállitással készültek. Nem photoshop, csak egalizálja a szineket. Magyarán nincs nekem ilyen arcbőröm. :) A sárkánybébink viszont még szebb a valóságban. :) Aztán nekiálltunk minden fura cuccot kipróbálni a képeket, és itt az eredmény:



Sárkánysegg


 Amit Sanjay lát szemüveg nélkül :)) (gonosz vagyok, ugye?)


 Noname


Sárkány-repülő


Abszolút nem ideillő, de imádom az új körömlakkomat. Két hete egyet fizet, kettőt kap akcióval vettük, Rimmel, bőrszinű natúr barna az üvegben, de körmön egy nagyon diszkrét, természetes rózsaszin lesz. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése