2012. szeptember 2., vasárnap

Uj vilagnap otlet

Szoval, arrol beszelgettunk eppen, hogy ugymond visszatertem es eldontottem leteszem a kevesbe csinos popomat es irok. Meg ha nem is minden nap, akkor is. Foleg, hogy harom het India allt elottem, es akkor majd lesz boven idom. Tevedtem, mea culpa.

Sot, most hogy par oraja hazaertunk annyira faradt  lusta vagyok, hogy meg a becsuletes laptopot sem tudom elovenni. Nem lesznek ekezetek, bocsi. At sem fogom nezni, hogy helyesen irtam-e mindent, ugy sem vennem eszre. Nem, akkor sem, ha pisztolyt tart valaki a fejemhez. Az en belso oram szerint fel egy van ejszaka, majdnem 24 orat utaztunk es nem viccelek, amikor azt mondom, hogy a repteren a szek alatt a foldon aludtam masfel orat - ennyi volt az utobbi ket nap termese. Fizikailag es erzelmileg kicsinalt ez a harom het, es az agyam - ha lud legyen kover - veluk tartott.

Mindezt letisztazva, van/lesz amit irjak boven. Fogok is. Azonnal, amint koordinalni tudom mindket kezemet a szememmel. Legalabb eggyel. Most semmi sem vonz jobban, mint a puha vetett agy, Sherlock Holmes hangoskonyv es mit szepitsuk, az uj kedvencem, az angol WC. El sem tudjatok kepzelni, mekkora egy talalmany. Most nem megyek reszletekbe, de az. Ennek is nevet adok, legyen mondjuk Miska. :) Nevezzuk ki a mai napot "ertekeld az egyszeru dolgokat a lakasodban" napnak es egyszer olyan is legyen, hogy nem a hatodik erzekes elektronikus csodak, hanem az "erzektelen", egyenesen gusztustalannak titulalt hazektaji porcelan alkalmazott kapja a dijat. :)

Igen, ennyire faradt es kipihenetlen vagyok. Mellekesen tudom, hogy az nem is egy szo. Folyt. kov. (t.i. lefolytam a kovezetre es ott is maradok egy adagig) Jo ejt neked is, Miska.

1 megjegyzés:

  1. Rékám, Isten hozott vissza és köszi hogy félálomban is írtál, értékelem éppen. :))) Várom a beszámoló-féléket, biztos voltam benne, hogy lesz miről írni. Üdv Miskának. :))

    VálaszTörlés