2013. augusztus 24., szombat

Félelem

Ha azt hittétek, hogy ez egy mély, magambanézős poszt lesz, akkor tévedtetek. :) Csak annyi a nagy probléma, hogy szerintem beigazoltam a régi jó mondást, miszerint a lusta kétszer fárad.

Ezelőtt pár hónappal belekezdtem egy horgolós projektbe, és roppant büszkén meséltem fűnek-fának, aki csak hallgatott, hogy a youtubeon levő videó el volt kicsit rontva, de én megoldottam, ÉN, egyedül, segitség nélkül kibogoztam mit is kellene tenni. Ezen felbuzdulva a héten nemcsak, hogy befejeztem egy adagot, hanem elkezdtem egy másik részét a projektnek, anélkül, hogy megnéztem volna a videó második részét. Ide nekem a medvét is. Hát, a medve összekakilta az udvart, mert van egy olyan érzésem pár napja, hogy valami nem stimmel. Amikor rájöttem, hogy én a semmiből magától akarok sokat csinálni (pont igy), akkor rámtört a pánik, mert benne van 3-5 kemény órám, és ha le kell bontani sirni fogok. Nem vicc, szerintem tényleg sirni fogok. Ha már az alapban (ami siman 15-20 óra munka) elcsesztem valamit, akkor kutba ugrok. Egész hollandiában egy árva kutat nem láttam még amúgy... nembaj, improvizálunk, mint MacGyver. fejbevágom magam egy tehénnel. Majd leszökök egy szélmalomról.

Most már csak bátorság kellene, hogy merjem kinyitni a youtubot, és megnézni menthető-e a helyzet, vagy sem. Imádkozzatok érettem.

Egyébként készülünk ezerrel a szüleim látogatására. Még 7 nap. Sanjaz megemlitette, hogy ma vár egy hivást, amelybe valószinüleg egy elgyötört hang kisértetiesen belesuttogja, hogy "Seven days", majd lecsapja a telefont. Lehet benne valami, bát a nap végén a tv-ből semmi nem tudott kimászni, és mi voltunk a vizihullák. Esett, és festettünk, csak ennyit mondok. Oldalbordadonor kijelentette, hogy csak lehunyja a szemét pihentetni, és mivel apuka már etetett ezzel, tudtam mi jön. Hálaistennek kipiheni magát, havonta egyszer jót tesz a 13 órás maraton alvás.



2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nálunk az elrontott dolgokra azt szoktuk mondani, hogy direkt így akartuk. :D Hozzánk is jöhetne már egy adag eső, mert van egy csomó olvasnivalóm. :D

    VálaszTörlés
  2. bocsi, de nagyon jót nevettem ezen a seven days-es telefonhíváson! :D egyébként teljesen átérzem a félelmeteket, én minden egyes alkalommal átélem, amikor jönnek Anyuék. mondjuk legelőször pont nem volt időm emiatt izgulni, mert pontosan 1 nappal voltunk a költözés után. kitartást, sok sikert és hozzátok ki a lehető legjobbat a családdal töltött időből! :)

    VálaszTörlés