2015. február 27., péntek

Tehén

Emlékeztek, hogy valamikor meséltem, milyen helyre kis pocakom volt? Igazán nem számitott se nagynak se túl kicsinek, olyan viselhető volt. Na, azok az idők elmúltak pár hete. Te jó ég, hogy mekkorát tud nőni napok alatt! Azt hittem, hogy a kismamaruhák pocakrésze mindig is egy kicsit szellősebb lesz, hát nem.

Szóval, ma felkeltem morcosan (máshogy nehéz kelni egy félig átvirrasztott éjszaka után), és átöltözés helyett úgy döntöttem még egy órácskát pizsamában leledzem. Felvettem hozzá a pufi PINK (nem, ez nem rózsaszin, ez igazi babriepink) fürdőlepedőmet, és véletlenül tükörbe néztem. Elmondhatom, hogy eddig magamnak is meglepetés volt, hogy nem volt bajom a kinézetemmel. Gondoltam én már szököm azt a periódust, amikor félsz, hogy a tenger mellett még a hullámokba görget a jóindulatú Greenpeace. Most meg egyetlen gondolatom volt: ez biza közelit egy tehén méretéhez széltében, tiszta objektiven. Erre lemegyek, odateszem sóhajok közt a kávét, és kiveszem a hűtőből a tejet. Mit is ir ezen a tejesdobozon? Premier planban ott van a tehén, és alatta óriási betűkkel: Kvizkérdés: mennyi is egy tehén súlya? Na, erre próbálj kinodban nem röhögni. :)

Csak, ha valakit érdekel, kb fél tonna. Addig azért még van, remélem.


1 megjegyzés:

  1. Ezen most olyan jót kuncogtam! :) Az a lényeg, hogy mindig őrizd meg a humorérzékedet, nagyon jó szolgálatot fog tenni az első, folyamatosan hulla fáradt babás időkben is. :)

    VálaszTörlés