2013. december 19., csütörtök

Innen tudhatod mindig lesz-e aznap blogbejegyzesem

Eloszor kerdezd meg magadtol, hogy van-e olyan dolog amiről kellene irnom, történik-e valami új. Egytől húszig értékeld, majd szorozd meg minusz eggyel. Irj utána egy % jelet. Adj hozzá napnak megfelelően egy számot, a hetet visszafele számozva, mert ugye hétvégen van az ember lányának elméletben a legtöbb ideje. Ezért logikusan hétfőtől péntekig 10% plusz, hétvégén meg nagy zéró. Általában szerda és csütörtök a legzsúfoltabb nap, adj hozzá plusz 3%-ot. Mert ha dolgozni kell, akkor blogot irok, természetesen. Ennek fényében ünnepek, betegség, változások, nagy munka közeledtével még jöhet rá 15%. Nagytakaritás idejekor +40. Minimum. Igy kapsz egy számot, ami megmutatja mennyi az esélye annak, hogy géphez ülök. Ehhez hozzáadva kb 30%-ot megkapod mennyire esélyes egy unalmas bejegyzés.

Példa:

  • van szemüvegem, amiről igértem képet: 10*-1 %
  • csütörtök van +4%
  • CSÜTÖRTÖK van +3%
  • hamarosan indulok haza: 15%
  • kell nagytakaritani: 40%
Ergo mai esély a blogbejegyzésre: 52%
Mai esély az érdekes blogbejegyzésre: 100-82 egyenlő 18%
Stimmel, nem?


Még a képletet nem gyartottam le, de rajta vagyok. Várhatóan december 31. délután.

Ja, megvan a szemüvegem. Igértem képet. Lesz kép. Valamikor.

Addig is kielemezheted az emberek személyiségét a szemüvegük tipusából. Hogy hozzám már rutinosan kezdj neki, felrakom most.








4 megjegyzés:

  1. Oda vagyok a humorodért, mindig megnevettetsz! :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi, ezt jólesett most olvasni. Ma lelépett a humorom, remélem még visszajön idén. :)

    VálaszTörlés
  3. :))))) Szerintem a szemüveged a szuper-hipp kategória. Talál hozzád! :) A képelt ötlet zseniális. Végre megint van mit számolni.

    VálaszTörlés
  4. Köszi szépen, a kettőből a szineset láttad, a fekete az, amit viselni szoktam. Jön kép, tényleg. :)

    VálaszTörlés