2013. január 31., csütörtök

Megkezdődött a hajrá

Szégyen-gyalázat, de megint elhavazódtam. Szó szerint is, mert hóviharok voltak, és leesett (kapaszkodjatok meg) jó araszos hó. Aztán megint elolvadt és megint leesett. Hallottam ezzel egy szuper viccet egyébként, nagyon illik az alkalomra, mert le van állva az ország, mindenki otthonról dolgozik a "kivételesen hideg és meglepően havas időjárás miatt". Szóval, esik két hópehely, találkoznak a levegőben és elkezdenek dumálni:

- Szia, te hova mész?
- Én Ausztriába tartok, hozom a bulit! És te merre tartassz?
- Hollandiába, hozom a pánikot!

Persze ez még nem ok, hogy nem irtam, és nem mellékesen hanyagoltam a barátokat talán már hetek óta. A helyzet az, hogy nekifogtunk készülni, mert megvan a nagy dátum. Február 27-én átvihetjük a cuccainkat (egy nap alatt, mert ez van), 28. le kell adjuk a kulcsokat és mehetünk motelbe a hétvégére két nagy bőrönddel, aztán március elsején megkapjuk a kulcsokat, és nekikezdhetünk kicsi házunkat otthonná varázsolni.

Próbálok addig is még irni, amikor tudok. Minden tippet a hatékony költözésre szivesen fogadok egyébként.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése