2013. január 1., kedd

Buldog-buldog Új Évet!

Először is, mindenkinek kivánnék sok szép és jót 2013-ban! Legyen ez az év sokkal jobb, mint a tavalyi vol, akármilyen is volt az!:)

Úgy terveztem, hogy majd irok sokat, amig otthon vagyok, és aztáőn még többet, amint visszaértem. Na igen, és azt is terveztem, hogy az összes barátnőmmel találkozni fogok, és sok időt eltöltünk majd együtt. Nem jött össze, részben az ünnepek miatt (nem tudom, másnál hogy van, nálunk ilyenkor az idegesség hág tetőfokára, és jól összeveszünk mindig, de MINDIG valamin) részben meg egy igen rosszul időzitett megfázás-virózis kombinációnak köszönhetően. Ez utóbbit még most is nyögöm, és a Szilveszterünk sajnos gyógyszerezésből és lázmérésből állt.

Holnap már dolgozom, úgyhogy össze kell rendesen szedjem magam addig. Ami homeo és nem homeo cucc van a világon, én azt mind beszedtem. :) Akinek van még a húslevesen, forró teán és pihenésen kivül van még jó ötlete, az szóljon. Nehezen hihető, hogy pont a mindennapos megfázás fog ki rajtunk 2013-ban...
Mielőtt megyek mentateát inni, még elregélem a nagy újdonságot: magasabb lett a nyár óta Lehel nálam. Nem sokkal, valószinüleg a 160 cm-t tapossa, de akkor is. Mielőtt megszületett, mindig egy bátyról álmodoztam, hát most nemsokára pipiskednem kell, hogy megöleljem. Az iskolát egyébként még mindig utálja, ez nem változott.

Kellemes pihenőnapot azoknak a szerencséseknek, akiknek még másodika is szabadnap és igyekszem hamarosan jönni becsületes bejegyzéssel!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése