2012. december 11., kedd

Közeleg 2013

Érzem az új év szelét a levegőben... :) Ok, nem éppen a levegőben, hanem a könyvesboltokban. Ma először egy kerek év után betámolyogtam kis falucskánk egyetlen, egyébként méregdráda boltjába. Tudtam, mi vár rám, mégis meglepett a 2013-as naptárak és naplók hada. Nem tudom, miért, de a hollandok szeretik jó előre megszervezni az életüket. Egykori doktorandusom mondogatta, hogy még a szeretkezéseket is beirják a határidőnaplóba, és kötik magukat a megállapodáshoz. Sokáig nevettem rajta, de ma már többé-kevésbé komolyan veszem. A határidőnaplóra rákaptam, és nem tudnék nélküle élni, de inkább a magánéletemet nem osztanám igy be, ha nem muszály.

Még négy éve valahol június táján kaptam az első meseszép naplómat Sanjaytól, és azóta nem tudok megválni a Paperblanks mindenféléitől. Azt hiszem az itt a baj, hogy nagyon-nagyon szeretem az irodai kellekeket: az első fizetésemből magamnak csakis régi tipusú töltőtollat vettem. Három éve használom, most is újnak néz ki.
Valahogy megvan ezeknek a dolgoknak a maga romantikája, régi szipogó tolltöltés, nehéz irószer, ami nem szökik ki a kezedből az első használatra és nem törik ki a hegye fél év után. Az sem mindegy, hogy nem Hello Kitty van rajta, hanem egyenletes, sima és elegáns. Volt, hogy egy órát a boltban töltöttem, csak szórakozásból, próbálgatva-nézegetve a különböző irószereket.

És azok a meseszép határidőnaplók, füzetek, boritók... Mindig várom az év végét, mert akkor elindulhatok a következő évre keresni egy újat. Nekem akkor kezdődik a visszaszámlálás, ha már van 2013-as verzióm. Vagyis holnap. Ha addig nem lesz világvége, akkor meg kell várja a következő évet. :)

3 megjegyzés:

  1. Mosolyogtam, miközben olvastam a mai bejegyzésed. :) Istvántól én is kaptam minden évben PaperBlanks naplót, és olyan gyönyörűek voltak. Szerencsére most már nem dolgozik Angliában és akkor nem is vesz csak magyarországi nőklapjást, de ennek is úúúgy örülök! Amíg szülésin voltam, szinte üresen tettem el év végén a naplókat és kicsit bosszantott. Most pár hónapja végre megint tele van, minden nap. Hiába, ez már mánia. :))) És a papírboltba már be sem térek, mert átváltottam önvédelmi mechanizmusba... másnak a cipősbolt, nekünk a pixek. :))) csapj bele, tesó! ;)

    VálaszTörlés
  2. :)) Akkor nem vagyok egyedul ezzel. En is ezert nem jartam a konyvesboltban majdnem egy eve:) Most vegre lehetett.Kulonben beleirok en mindent, nem csak a tervezett programokat, hanem a teendolistat is.:) Alig varom a jovoit, lila es Edgar Allen poe alairas disziti. :D Milyen a Noklapjas? A csupraik olyan szepek, gondolom a naplot is ugy szerkesztettek.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem egy Shakespeare-aláírásos volt az utolsó pár éve. :) Nem tudtam, hogy kollekció. :))) A NőkLapjás virágos, vagy tízféle színben kapható (az enyém mindig narancssárga), praktikus méretű és jó infokat tartalmaz és minden napra van egy idézet és egy gondolat is. Sokszor nagyon fején találja a szöget. Épp készültem írni a mairól. :))

      Törlés