2012. november 3., szombat

Röhög a vakbelem

Tudom, mostanában még véletlenül sem voltam vicces. Az igazság az, hogy nem történt a sok papirmunka közt olyan, ami távolról is viccesnek hangzott. Röhelyes, na az volt elég, de azokon már nem is húzom fel magam. Mindent összevetve élvezzük nagyon új otthonunkra irányuló munkálatokat.

Ezen a héten viszont két olyan dolog is történt, ami azért emlitésre és mosolyra érdemes. Az első még csak nem is az én boldogtalanságom terméke. Micsoda ékszer, nem? :)

Két hete ingatlanérték-becslést (cucc ez a google, másképp halvány lilám sem volna, hogy is hivják) kértünk a megvevendő házra. Természetesen a banknak kellett, úgy gondolom hiánycikk lett a wc papir, hát szereznek pótlást. Ez abból állt, hogy kijött egy hölgyemény, öt, jelzem ÖT perc alatt végigjárta a házat, futtában gratulált hozzá, kezet ráztunk, majd lelépett. A formanyomtatványra beirta azt az összeget, amit fizetni fogunk érte, mint ingatlanérték, majd átküldte emailben. Mindezért felszámolnak négy, jelzem NÉGY száz eurot. Ez még nem a vicc része, ne tessék kacagni, ez komoly. Persze lehetett volna az összeg feléért is ugyanazt megkapni, de a bank meg a cég összedolgoznak, és hát nem kötelező náluk csináltatni, csak megkérnek szépen. Ja, már megbeszéted mással olcsóbban? O, biztos nem haragszanak, ha lemondod. Végülis a bank dönt, megkapjuk-e a kölcsönt... Tiszta sor, honnan kérünk becsüst. Most jön a vicc. Minden megvolt hó közepén, de azóta egy szó sem tőlük. Tegnap éjfélkor eszünkbe jut, hol is van a számla amit már egész biztos kiküldtek? Biztos Réka hülye fejjel megint elrakta valahova. Ma hivom őket pánikolva, hogy elfelejtettük kifizetni, ugye ugye nem számitanak plusz büntetést rá. Erre a nő a vonal másik végén, jaaa, az a ház, hát azt én csináltam, és izé, hogyishivják, elfelejtettük kiküldeni a számlát. Bocsika. Apum megjegyezte, hogy biztos azt mondogatják ma az irodában, csak egy totál idióta telefonál be azzal, hogy fizetni akar, MOST AZONNAL. Egyetértek vele, valószinüleg ezután már nem felejtik el, ki is vagyok.

A másik dolog az, hogy végre megérkezett a fillérekért vásárolt hajtogatótáblám. Aki nézi a Big bang theoryt, annak ismerős dolog. Azóta én is vágyom rá, most meg bevezetőáron megvettem. (Mert akkora idióta azért nem vagyok, hogy igazán pénzt költsek rá.)
Ime, itt van, Sheldon hajtogat vele.


A vicc itt nem csak a berendezésben rejlik, hanem abban, hogy tényleg olyan szép dolgokat hajtogat. Pl a törölközőim sosem hasonlitottak jobban Martha Stewardéira. Lehet rajtam szórakozni, de tényleg be kell tegyek egy képet lássátok a különbséget. Mesés! Valamelyik délután átrendeztem a ruháink felét, és óriási a különbség... kezd Ági szekrényeire hasonlitani. :)) Lehet Ágit kellett volna dobozban elküldetni? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése