2014. február 11., kedd

Naplólapok

Mondtam már, hogy mekkora internet-rajongó vagyok? Elismerem, ez néha szinonima a függőséggel, és sokszor frusztrál, hogy mennyi minden információ elérhető, nekem meg milyen limitált az energiám és időm.

Most megint szeretnék megosztani valamit, ami két okból is remek. Először is ha naplót szeretnél irni, de nem akarsz minden nap csak úgy unalmasan "mostam-főztem-takaritottam" végigsorolni, akkor neked találták ki az ilyen izgalmas, gyönyörű kézzel rajzolt és saját készitésű ( a nőjé, nem az enyém) naplólapokat. Minden nap mást kell beirjál, pl mi a kedvenc játékod, vagy mi volt a célod ezelőtt 5 évvel, vagy éppen a villámlást vagy a dörgést szereted jobban, sőt naponta van idézet is. Ki lehet nyomtatni szinesen is, ahogy én is tettem, amikor még volt szines nyomtatóm, vagy fekete-fehérben és akkor ér nekiesni szinesceruzával. mert nehogy már érdekeljen, hogy 27 éves vagyok, és "hivatalosan" 20 éve lejárt a szinesceruzaszezon.

A másik fontos dolog az az, hogy angolul van, tehát lehet nyelvtanulásra használni. Minden nap találsz majd benne pár új, érdekes szót. Attól még kitöltheted eszperantóul is egyébként, de legalább annyit olvastál aznap.

Ingyenesen le lehet tölteni, eddig kb 50 lap van fenn. Miután irtam a hölgynek, mennyire tetszik, amit csinál, megengedte, hogy használjam a diákjaimmal. Főleg a nőknek jön be, úgy 20 felett. :) Most eljutottam én is oda, hogy sajátot akarok, befűzve egy új mappába, kitöltve meg minden. Minden héten szórakozom majd vele egy kicsit.

Szóval, a várva-várt link:  http://www.graceisoverrated.com/

Jó szórakozást, a naplózás egyébként hasznos eszköz az önmegismerésre, hajrá! :)

Ps: Ma, pont most értem el a 4000 megtekintést a blogon. Nem erre játszom, de nagyon jól esett, köszi mindenkinek. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése