2013. április 4., csütörtök

Keso esti laz

Valaki mondja mar meg, miert asitozok itt majdnem ejfel tajban a szamitogep elott, mikozben eletem parja magzatpozban, angyali arccal edeset almodik? Megint orommel koszontom az almatlan periodust. Valamennyire az en hibam is, mert tegnap ejjel kettoig nem tudtam aludni, ma viszont ejjeli fel hetkor kelni kellett, mert hoztak a konyhabutort, szoval ugy dontottem ma nem fog menni a tanitas es rahuztam meg ket orat 9-11 ig reggel. Sajnos nem biztos, hogy segitett volna, ha ma egesz nap csak allva bobiskolok, mert akkor csak meg almosabb vagyok es meg felszinesebben alszom-ha alszom.

Tudom, nem lenne nagy ugy az egesz, de ez nekem a gyengem. Kell a 8-9 ora alvas, mert maskepp fizikailag jelen vagyok, de agyilag nem. A szo szoros ertelmeben 20 percig tudom a falat nezni, mindent elfelejtek, es ha ez sem gyoz meg a delutani szunyarol, akkor majd beut a migrennek becezett fejfajas. Rossz vendeg, mert sose hivja senki, mindig kuldenenk el, de joval tobbet marad, mint kellene, es akkor mar hanyingerem is van vele. Szoval kell az alvas, ha torik ha szakad. A problema az, hogy amugy sem vagyok mely alvo, es utalom ezeket az alvatlan periodusokat.

Igen, tudom mi a megoldas: reggel nem szabad 9.30 nal tovabb aludni, sok napfeny kellene, 30 perc kardioedzes delutan, konnyu vacsora, 1 ora joga es a szokasos meleg "aludjjol" tea kis homeocseppekkel meghintve, este 11-kor lampaoltas, es kizarolag sotetbeni tevekenysegek engedelyezve - kizart az, ami tulzottan felporget (megis, akkor mi maradt - egy unalmas eloadas a csigak felepiteserol?? ). Csak a lista leairasa kifaraszt, es ha nem alszom rendesen, akkor haszontalan vagyok, szazas nem fogok masfel orat tornazni este 11 elott. Tudom, erre mondjak, hogy itt fosom a szot.

Inkabb megyek, ledolok az angyalka melle, aki a szo szoros ertelmeben 10 masodperc alatt el tud aludni (lemertem, konnyu, mert ha faradt horkol) es suthet rolam a sarga irigyseg. Ja, mondtam mar, hogy keletre nez az ablakunk, es a vekonysemmi redonyon keresztul reggel fel nyolctol besut az a k..., kib... napocska? Pont amikor mar valahogy elszenderedtem szombat-vasarnap reggelre. Meg ha masik oldalamra fordulok, akkor is a hatsomon erzem a meleget. Meg bug a galamb. Atjon a masik oldalrol, csak hogy a fulunkbe bugjon. Mondtam neki, hogy galambleves lesz (ettem mar, szegeny galamb, de isteni a leves!) ebedre, vagy csond most, valasszon.

Ahogy a kismalac mondana: hulye tavacs, hulye madarak, hulye almatlansag barcsak valna mindharom kodde (reggelente)!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése