2013. április 15., hétfő

It's a beautiful day!

Via az urban:eve blogon mar regota folytat egy ugynevezett TILT-et, vagyis Things I Love Thursday ("Dolgok, amiket szeretek" csutortok) Most lopom, mert igazan le szeretnem irni miert is vagyok halas, foleg igy, hogy nagyon magam alatt voltam a mult heten, es ezert pocsek embernek ereztem is magam. szoval, dolgok, amiert nagyon halas vagyok - hetfo.

1. Olyan jo hirt hallottam, hogy menten bennfelejtettem a ram varo ferjemet a haloban, es fel ora mulva ogyelegtem vissza, miutan eszembe jutott. Ez bizonyitja, hogy nem is vagyok olyan pocsek baratno az utobbi idoben, mint gondolom magam... hogy ez milyen felesegnek tesz, az mar mas teszta :P

2. Elso pontot erdemelte volna, mert annyira szuper. Regen tudom mar, de titok volt. Imola baratnomek a ferjevel egyutt nagyon boldogan varjak az elso kisbabajukat. Remek szulok lesznek, es kimondhatatlanul boldog vagyok, hogy szepen, egeszsegesen novekszik a kis lurko! Alig varom, hogy megszorongathassam. :) Kell ennel jobb hir? :)

3. Befejeztem a gyokerkezelest. Kesz, vege, ma volt a masodik es utolso kezeles, es minden jol ment. Ha a Joisten megsegit, mar nem kell visszamenjek es elmeletileg fel sem kell mar dagadjak. Eljenek sokaig az aranykezu, jo humoru, fiatal (es jokepu, de csak zarojelben mondom) fogorvosok!

4. Nem tudom, ki fedezte fel az ibuprofent, de jol tette. Probaltatok mar az uj izemize teas kapszulat? En multkori gyokerkezelest kovetoen felszerelkeztem, es ma azonnal be is vettem. Ha hat, nagyon jo, ha amugy se fog fajni meg jobb.

5. Nem megszokott, hogy az adot ilyen kategoriaban emliti az ember, de megis. Vegre-vegre annyit dolgoztam a mult harom honapban - 25-30 ora per het - hogy elertem a szintet: kereskedelmi adot kell fizessek. Szerencsere nem lesz sok, ma jon a konyvelo-fium, es elrendezzuk. Juppi, most mar tenyleg tobbet dolgozok, mint felnorma!

6. Ja, a kiapadhatatlan feketerigo-forrasert is halas vagyok. Vannak itt dogivel, meg egy kicsi es azzal is kell vigyazni nehogy ralepjunk egy feketerigora. Az ido halistennek jo, tavacs van, madarak meg minden.

7. Mult heten, mint emlitettem, nem volt igazan jo periodus. Sajnos a kalorikat szamlalva nem jutottam vigabb eredmenyre, es tempos ket ora setan meg ketszeri laza jogan tul nem csinaltam semmit. DE, ma mar letornaztam 1 orat, es igazan jol indult a het! Hatha, hatha...

8. Es egy utolso: elore iszom a medve borere: jovo heten ilyenkor Orsiek mar tobbe-kevesbe uton lesznek, es keddhez egy het reggel erkeznek. Alig varjuk mar!


Lehet, hogy egy ideig a gyogyszer beszel most majd belolem, ugyhogy megyek csevegni egyet magammal, ilyenkor olyan intelligens tarsalgasokat szoktunk folytatni, hogy csak na. Jelolom magam Nobel dijra, vajon, ha alairasokat gyujtok es irok egy szep levelet, megadjak? :)
Orvosi javallatra meg raadok egy paracetamolt es alszom egyet utana. Nem remek, amikor azt tanacsoljak, hogy szunyokalj egyet delutan? :) Mindenkinek ilyen es meg szebb napot!


3 megjegyzés:

  1. szia!

    örülök, hogy végre vidám vagy, sokkal jobb ilyennek látni, mint morcosnak. köszi a 2.-es pontot a listán, jól esett. :) remélem, hogy tényleg remek szülők leszünk, bár sajnos eléggé kételkedem magamban. erről is írni fogok egy posztot, amikor nem leszek hullafáradt. :D

    puszillak!

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm! Annyira jól fogott ma ez a bejegyzés, hogy el sem tudom mondani. A saját hülyeségem miatt miért kell ennyire magam alá kerülni? Fel sem tudom mosni magam. És másnak sem hagyom. Pedig nem nagy buli magadba roskadtan pityeregni miközben tudod hogy milyen idétlen vagy. A dalod segített. Köszönöm!

    VálaszTörlés