2013. április 12., péntek

Első árnyalat

Nem is olyan régen irtam egy meggondolatlan bejegyzést, amiben meghivtam a kedves olvasómat, hogy olvassa velem a Szürke ötven árnyalatát. Olvastam már angolul, és agyonröhögtem magam sok blogon, igazán megéri a magyart is elolvasniü szerintem friss táptalaj lesz. Csak elöljáróban: lopni fogok, mert vannak olyan részek, amelyeket a bloggerek már savval égették az elmémbe. Csak egyet a sok közül (ami sajnos a magyar verzióban nem lesz benne): Ana állandóan ismételgeti, hogy "oh, my". Van, amikor oldalanként kétszer...  MINDENKINEK ez jut az eszebe róla:


Ugy láttam, hogy van neki egy Sz.50.Á felolvasása is. Belenéztem a youtubeon, nem is olyan jó... De ez a gif! De hagyjuk is George bácsit.

Egy másik blogger volt olyan aranyos, hogy kiszámolta, az könyvben hányszor szerepelnek az unalomig ismételgetett kifejezések (csillaggal jelölöm azt, ami ELSŐRE nagy-nagy hiba volt. Szerintem nem kell magyarázzam.
Oh My 79
Szar t.i. Crap 101
Inner goddess t.i. rossz otlet, folytogatnivalo HP 58
Tudatalatti (személyként kezelve: lásd A tudatallattim fölnézett félhold-szemüvege fölött, stb.) 82
Suttogott,motyogott (mutters) 207!!!!!!!
Szent (szar,tehén,stb) 172!!!

Nem elszámolás, itt állandóan suttog valaki valamit, általában azt, hogy szent szar, kisebb variációkkal. Van amikor nem szent. van amikor nem szar, hanem tehén. Mert a mai 21 éves tökéletlen, kétballábas, de borzasztóan önálló és intelligens szüzek igy káromkodnak,Yo! Csak, hogy tudd.

Ezzel mára ennyi, de megemliteném, annak, aki esetleg véletlenül a magátólértetődő erotikáért olvassa a könyvet. Élvezd ki az első oldalakat, mert azután annyira beleunsz a jelenetekbe, hogy tényleg igy fogod olvasni: Lehúzta a bugyimat, szentszar, hogy megint úúúgy lóg rajta a nadrág, bla, bla, bla, lapozzunk, még mindig úúúúgy mozog, blablabla, lapozzunk, na végre, zuhanyoznak, most már történnie KELL valami izgalmasnak, pl. megbeszélhetik, hogy mennyire másként látják ezt a kapcsolatot, vagy esetleg rájuktörhetne a volt alávetett. de nem, ezek MEGINT nekiálltak. Értem én, hogy erotikus könyvben, mint a nyulak, nem vagyok prűd egyáltalán, de basszus, megint ugyanugy, ugyanazt, ugyanakkor, ugyanott... Muszaj nekem most ezt megint elolvasni?... Pedig senki se fizet érte.




Ez csak bevezetó volt, most, ahogy olvasom a forditott verziót, még irogatok szorgosan. :)

1 megjegyzés:

  1. Erről a kacsás képről egyik kémiaversenyünk jut eszembe Magyarországon. A bentlakás falán volt, én akkor láttam. Kicsik voltunk és annyit kacagtam rajta...
    u.i. Kicseréltem végre a blogomat. Az import nem sikerült, de indítottam egy újat majd megválik mi lesz belőle. Az új url-je a user-nél most. :)

    VálaszTörlés