2013. május 17., péntek

Vendég a háznál

Osszeszedtem magam és kitettem végre egy pár képet a facebookra Orsiék ittletéről. Csak párat, mert a többi szerintem csak nekünk meg a közeli barátoknak érdekes.

Rövid összefoglaló: Orsi barátnőm a nővérével, Csillával jött meglátogatni. (Végre-végre) Remélem nekik is annyira jól telt, mint nekünk. Csomót beszélgettünk, főzőcskéltünk, és járkáltunk ide-oda együtt. Voltunk Leidenben, Utrechtben, Amszterdamban, Keukenhofban és ettünk együtt fagyit Alphenben. Három hely volt a legszuperebb, nekem legalábbis. Az Amszerdami hajókirándulás, ahol a kis csatornákon át vittek, a Keukenhofi séta, mert gyönyörű ilyenkor és alig voltak, plusz bárányt simogattam, és annál jobb nincs is, valamint a régen áhitott Tutankhamon várndorló kiállitás. Na, ez utóbbi igazán meseszép volt, és nagyon jól meg is volt szerkesztve. Ha nem lettünk volna éhesek, szerintem még maradunk vagy két órát. Persze replikákat láttunk csak, mert Kairo biztos nem szivesen ad ki a kezéből ilyen kincset, de akkor is megérte! Eszméletlen, milyen volt látni és kicsit megtapasztalni hogy érezhette magát Howard Carter, amikor rátalált az azóta is egyedi sirra, és a szarkofágra, amit 3000 éve senki sem érintett. Csodálatos élmény volt a sok kincset egy helyen látni, bepillantani egy letűnt kultúra egy csücskébe. Azóta is használom a kiállitás-kalauzt a diákjaimmal, rengeteg érdekes info van benne.

A baj csak az volt, hogy miután elmentek vagy egy hétig csak tébláboltam, olyan üresnek tűnt a ház! Szerencsére van vagy fél tucat vizsgázó diákom, elterelik ők a figyelmemet ügyesen. Ja, nekifogtam újra horgolni, nem is látszik, hogy én csináltam, olyan szépen alakul!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése