2013. május 19., vasárnap

Subidubidu...tatararara... ilyesmi

Ma egy kifejezetten jó napom van. Pedig vasárnap van. Pedig holnap pihen az ország, én meg dolgozok, ma is, tegnap is, holnap is, pedig most már igazán fáradt vagyok, és jó lenne úgy egyet aludni, hogy nem azzal fekszem és kelek, hogy kinek milyen feladat tenne jót.

Hát akkor legyen itt a TILSu (Things I Love Sunday), vagyis ami jól sikerült ma.

  • Annak ellenére, hogy három diákom is rosszul áll, pedig mennyit, de mennyit dolgoztunk-dolgozunk következetesen, azért mindegyik szeret ide járni, és nem engem hibáztat, sőt. Most jön a vizsgaszesszió, még nem bukott meg soha senki, akit tanitottam, hát remélem most sem fog. Van, aki a vizsgák utánra is bejelentkezett, hogy maradna szivesen, mert annyira hatékony, látja a változást. Remélem a vizsgák is mutatni fogják. Komolyan, az ilyenekből kolázst fogok késziteni, és kirakom valahova magamnak motivációként.
  • Jót beszélgettem az öcsémmel ezelőtt két nappal, fél órán keresztül. Fel is töltött rendesen.
  • Dettó Orsival és Melivel, Imolát várom nagyon!
  • Kettő óra, és amolyan lassan döcögő vasárnap, de a salsás csirke már rotyog a crockpotban, és a finom-egészséges-csinos vacsora is le van tudva. Sanjay szerint táncol ő egy salsát gyorsan nekem, addig süssem ki egyszer a csirkét olajban, mellé dobjam oda a salsaszószt, és a többit hagyjam a francba, minek várni rá 6 órát. :)) De akkor is hires salsás zöldséges csirkét eszünk egészségesen, ha beledöglök is. Max fakanállal védem a konyha területét, mert az oldalborda-donor szeret szagolgatni, kostolgatni és a crockpotról meg nem szabad leszedni a fedőt. 
  • Olyan jól megy a horgolás, nem is igaz! Vettem még tegnap négy gomolyag cérnát hozzá, és kaptam új, szép fémgombokat a kabátomhoz. Végre viselhetem újra!
  • FRIENDS forever.
  • Ma este új Kinect játékot próbálhatunk ki, amire már fél éve nyáladzok, de soha nem ment le az ára 30 euró alá,(Ez azt jelenti, hogy jó, sokan veszik... jó hir is, meg nem is) de most negyedáron adnak mindent. :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése