2012. december 7., péntek

50 ways to say goodbye

Ezt a bejegyzést két kedves barátomnak dedikálnám. Az egyik (pontosan tudod, ki vagy':) ) mindig kirak a blogjára egy-egy jó zeneszámot, igy sokszor egész melodikusan kezdődik a napom. Isten tartsa meg a jó szokásodat!

A másikat épp pár napja hagyta el a párja, át tudom érezni a bánatát teljesen. Talán ha olvas, tetszeni fog neki ez a szám, és feldobja a napját. Hosszú évek távlatából, én is igy kellett volna lekezeljem a szakitást. Ehelyett szomorkodtam hónapokig, és ma is bánom, hogy nem másképp csináltam dolgokat. Na, nem azért hogy együtt maradjunk, dehogy. Sőt. Lehet az első reakció könnyes hitetlenség helyett jól irányzott rugás kellett volna legyen. Mert vannak szakitások, és szakitások, és az emberek nem mindig játszanak fair módon, tehat nem mindig kötelező a vesztes félnek a "high road". Gonosz voltam már én is, de képmutató és gyáva nem. Úgyhogy:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése