2014. március 13., csütörtök

Rúdtánc

Az oldalbordadonor egyik legjobb tulajdonsága a humora. Csak mondom, ha eddig nem jöttetek volna rá hogy én vagyok a kedvenc szórakozása. Mert naiv vagyok, és nekem majdnem mindent el lehet adni. Igen, még azt is, hogy lesz Titanic 2 ÉS 3 a moziban, SŐT a bemutatót is képes vagyok végignézni a youtubeon, amig rájövök mekkora disznóság, hogy megint lóvá tettek. :)

A második dolog, amit fontos Sanjayról tudni, az a nemzeti büszkesége, szerencsére egészséges adagban csak. Mindig örömmel számol be arról, hogy mi jó történt Indiában, meg hogy éppen milyen céget vett át egy indiai vállalkozó.

Aztán pár napja bambulok egy rúdtánc videót valami külföldi tehetségkutató versenyről, amikor is beleszól, hogy az is Indiából származik. Na persze, könnyű eset vagyok, de nem ennyire könnyű! A rúdtánc, ami csak mostanában lett többé-kevésbé sport, és eddig nagyrészt sztriptizbár kellékeként volt jelen! Na ne már. És basszus, de igaza van, ezt művelik már több száz éve Indiában, komoly versenysportként. És mennyire nem szőke, vékony, hajlékony pipikről szól... Ime, a mallakhamb.

A következő videó csak erős idegzetűeknek ajánlott. :) No further comments.




Csak összehasonlitásképpen, ez a nő teljesen máshogy műveli, de ő is igazi művész! Ugye nem meglepő, hogy az Leiden egyetem bemutatónapján a rúdtánc volt a leglátogatottabb nyilt óra. (A baj csak az volt, hogy 5 lány jött kipróbálni, 5555 meg nézni, de az már nem lány volt.)







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése