2013. február 14., csütörtök

Horror :)

Nekem van a legjobb munkám a világon! 

Tudjátok mivel töltöttem ma a nap nagy részét? Forgatókönyvet olvastam. Nem vicc, a teljes napomat arra forditottam, hogy olvassak, véleményt mondjak és még fizettek is érte. Erről álmodtam gyermekkoromban: ülök egy pohár akármilyen innivalóval a kezemben egy képernyő előtt, olvasom az izgi történetet, és kommentálok. Nem mennyei? Meg sokkal nehezebb munka is, mint 20 éve gondoltam volna.

A legújabb kliensem (tudd meg, ez a politikailag korrekt megjelölése valakinek, aki a szolgálataidra pályázik... csak az a furcsa, hogy teljesen másfajta munkáslánynak érzem magam tőle, ha érted mire gondolok :) ) szóval, a legfrissebb hölgy egy rendező felesége, és ő irja a sztorikat. Én meg segitek forditani. Az egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy horrorfilmekről van szó, de leirva nem is olyan rossz, mint a moziban. 

Beszélünk majd holnap, milyen rémálmaim is voltak, erről nincsenek illuzióim. Ja, holnap ha szerencsém van láthatom Editke babáját is képeken. És végre péntek, már csak két hét ebben a lakásban!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése