2015. november 27., péntek

Anyukas forumok

Igaza van annak, aki elegansan kiszambazik az anyukas oldalakrol/forumokrol/stb ahogy megszuletett a gyereke. Nem eleg az embernek a maga baja, meg vadidegen is keseritse az eletet? Itt is van miert:

1. A szulovarosom facebookos anyukas csoportjaban olyan hajmereszto dolgokat irnak egyesek a szolasszabadsag kontose alatt, hogy naponta elsirom egyszer magam rajta. Nem tulzok. Par gyonygyszem, emlekezzetek, ezek IDEZETEK: "Egy edesanya ne erezzen faradtsagot!", "Nem kell az ilyenhez antibiotikus, en homeopatias szerekkel gyogyitottam ki magam a gennyes mandulagyulladasbol", "Az semmi, hogy a tied 8 honaposan nem alszik, mi 5 evesen ejjelente nem alszunk 3 orat egyhuzamban, meg kell szokni", "A gyerek egyen ejszaka ahanyszor akar, akkor is ha csak 5 masodpercet, ez az igeny szerinti szoptatas", "Az orvos azt mondta, be kell adjam a gyogyszert, de en nem akarom gyogyszerezni a gyereket - Valasz: ne is tedd, az enyemek sem kaptak soha gyogyszert es megis... "es az orok ervenyu szabaly: "O, az semmi, MI bezzeg... ".

2. Egyeseknek szuper humorerzekuk van.  Hadd idezzek megint.
..Reggel van és a kávét innám. Le kéne főzni, de vár egy kakis pelenka, egy ébredező gyerek, aki meghitten a füledbe ordítja: ANYAA. Kicserélem, illetve kicserélném, kergetem 20 percet, oké pelus rajta. Igen elmesélem, és még bábozok is hozzá. Oké már body is van rajta. Megitatom, megszeretem, mert igényli. Nadrág, pulcsi vissza, leizzadtam. Elkezdjük a napot, átöltözöm. Basszus a kávé le sem főztem. Benyomom. Éhes. Etetőszékbe gyömöszölés 10 perc, előkével örökkévalóság. Hagyom enni, és az óvatlan pillanatokba a szájába juttatok én is egy értelmes falatot. Szomjas. Megitatom. Persze a baba is éhes. Hol az a kurva baba? Esküszöm veszek még belőle. 10-et legalább. Megvan a baba, eszik tovább. Basszus én nem ettem. Jó betoltam 2 falat kenyeret ebédig megteszi. ( Hogy lehetnek rajtam még mindig plusz kilók? ) Kiszedem az etetőszékből, és eltakarítom a lakodalmas csetrest és ételmaradékot ami utána maradt. Mosogatok, de a gatyám húzza, vegyem fel. Felveszem. Szomjas. Már megint, nem igaz. Honnan jött ez a gyerek ..a Szaharából. Megitatom. Basszus a kávé, rég lefőtt. Már ki is hűlt. Megmelegítem. ANYAAAAAA – ordít meghitten. Rohanok. Igen elmesélem. Azt is. Megetetjük a babát. Hol az a rohadt baba? Megtalálom, kidobom, akkor nem kell többet keresni. Gyere manó elmegyünk játszani, meg boltba. Át kell öltöztetni. Kitör a háború. kergetem, lefogom, erősebb. Szomjas. Leszarom az elveimet. Itt van víz cumisüvegben, csak hagyjál már. Még egyszer be nem hozom a poharat. Basszus tízórai idő elmúlt. Tessék itt egy tejszelet. Tiszta csoki minden. Még jó hogy nem tudtam felöltöztetni. Basszus a kávém, megint kihűlt, ..akkor megmelegítem. Odateszem a polcra, mindjárt megiszom. Azta büdös izé….tiszta csoki a fal, ha ezt apád meglátja…repülünk. Vödör víz, szivacs…mosom…lejött…hálaajóégnek. Felöltöztetem, elindulunk, kell neki inji, mert ha nem viszek szomjas lesz. Játszótér , szuper minden. Rohanni kell nincsen kaja, illene ebédelni, legalább a gyereknek. Szeretem, nincs szívem felhozni. De muszáj. Rohanunk a boltba, elköltöm a pénzt. Elhaladok a teák és kávék mellett. Basszus!! A kávém. Ha hazamentem megiszom. Hazaérünk, át kell öltöztetni, megint. Pelenkacsere. Oké. Szomjas…hehe szórakozi velem? A játszótéren bezzeg nem kellett.. Főznöm kell. 1 réteg hagymahéj..csak úgy diszkréten 200 decibellel ANYAAAAAAAAAAAAAA, leesett. Megszeretem, megvigasztalom, játszok vele. Oké hagymát pucolok. Felteszem a vizet.. ANYAAAAAAA , beütötte. Megszeretem, megvigasztalom, játszok vele…Visszamegyek . Szomjas…már kezdem érteni a vízszámlát…folytatom…ANYAAAAAAAAAAAAA..nem, nem megyek. Egyedül is fel kell találnia magát.
ANYAAAAAAAAAAAAA!! Kibírom, dolgom van és kész. Ordít, keservesen hív. Nem bírom, megyek. Mit sszeretnél? Mutat egy kavicsot. Oké, szép. Megyek, befejezem a kaját. Basszus az egy kavics volt?Rohanok, még pont ki tudtam szedni a torkából. Ebédelünk ésutána tényleg megiszom a kávémat végre.. Begyömöszölöm az etetőszékbe 10 perc, előkével örökkévalóság. Eszik, egyedül. Azt sem tudom ennek örüljek-e vagy ne. Türelmes vagyok, megfogadtam. De már 25 perce itt ülünk…Segítek, ááá mit képzeltem? Szomjas. Ő egyedül eszik és iszik. Meghatódom, megnőtt. Végeztünk… Gyorsan belapátolok pár kanállal én is (hogy lehet hogy még nem vagyok 40 kiló? ) A romok eltakarítása a főzés és az ebéd után 1 hétig tartana egy normális embernek. De én anya vagyok. Megoldom hamar. Álmos, látom, de még ott van az a 3 tányér. Ott nem hagyom. Végigordítja, teli torokból. Szaranya vagyok, sírni hagyom. Befejezem. Ránézek megsajnálom, tiszta takony, és vörös a feje. Kimondottan ronda, de így is imádom. Lefektetem…énekelek és mesélek, takargatom, puszilgatom ameddig csak kéri. Elalszik. Örömtánc :DD ANYUIDŐŐŐŐ VAN!!! Benézek a facebookra. Basszus a Mari meg a Kati azt írja végzett a takarítással. Szaranya vagyok. Összeszedek 143 játékot. Megvan a kurva baba, most kidobom az ablakon akkor nincs rá több gond. ÁÁÁ nem tehetem, szereti. Beteszem a mosást, kiviszem a szemetet. Felsöpröm a teraszt. Akkor most megiszom a kávét. ANYAAAAAAAAAAAA
AAAAAAA, ANYAAAAAAAAAA GYEEJEEEEEEEE. Lesápadsz az idegtől, de nem bírsz ellenállni. Szereted. Ölbe veszed amíg ébredezed pelenkázod, szomjas… Örül annak a kurva babának. De jó hogy nem dobtam ki. Uzsonna idő, kezdődik…etetőszék..előke…örökkévalóság a 190-es joghurt.. oké mosdatás, joghurtmentesít
és, ez is megvan. De az üres dobozból meg kell etetni a babát,. De hol az rohadt, tetves baba? Miért nem dobtam ki az ablakon, MIÉRT MIÉRT MIÉRT?
Megvan a baba, megetetjük. Őt is. Szuper. Akkor most elmegyünk sétálni. Átöltöztetem. megint. Szuper vele kint lenni, játszani, megfigyelni, szeretem. Hazamegyünk, játszik, közben apa hazaért. A játékok szanaszét, a porszívó a szoba közepén, hogy majd ha lesz rá idő…gyereket átöltöztetem. Örül az apjának, szépek ezek a pillanatok. Vacsora és fürdésidő. Most 2 embert kell vacsoráztatni. Ha megjegyzi hogy sótlan a hús kivágom. A babával együtt. Etetőszék, előke, eszik egyedül, mosogatás, asztaltörlés, etetőszék ételmentesítés. Szomjas..Esti program, játék, vetkőzés, fürdetés, öltöztetés, pelenkázás, .143 db játékot összeszedek, hogy közlekedni lehessen, a porszívó marad. Talán majd holnap fel is porszívózok. Előkerül a baba, este későn már csak nem teszem ki az utcára. Baba marad. Altatom néha percekig, néha órákig. Már 9 is elmúlt. Vége a napnak.Meglátom a polcon a kávét. Röhögnöm kell. Jó lesz az hidegen is. Kettesben vagyunk. Megkérdezem: Fáradt vagy? Fáradt. persze egész nap dolgozott. Ő nem kérdezi meg, anya sosem fáradt. Anya itthon van, nem porszívózott, nem takarított, nem dolgozott. Igaza van, az én napom minden nap csodás, minden nap a legnagyobb Kincsemmel lehetek. De egyszer elmondom ezt az egész storyt neki, és elmondom hogy azért nem tűnök fáradtnak, mert ESTE KILENCKOR ISZOM MEG A KURVA KÁVÉMAT!!!...



Foglaljuk is ossze, mi a vicces abban, hogy valaki 
  • nem jut oda, hogy egyen egesz nap
  • pocsekul erzi magat a boreben, mert nem tud tornazni es (sajat erzese szerint) tulsulyos, ez zavarja
  • naponta tobbszor szaranyanak belyegzi magat
  • naponta tobbszor eldurran az agya az idegessegtol
  • utalja a kornyezetet, zavarja a rendetlenseg
  • nincsenek emberi, felemelo kapcsolatai felnottekkel
  • a ferje egyaltalan nem erti meg, meg messzirol sem, olyannyira sem, hogy megkerdezze milyen napja volt - es o azt termeszetesnek veszi, olyannyira el van azzal, hogy o nem szamit
Nem ertem miert vicces ez. Ez nekem siralmasnak hangzik, azt erzem, hogy itt valtoztatni kell a holgynek valamiben. Persze, vannak idoszakok, amikor tulelni kell, de ha van 2-3 gyereked akkor az eletedbol 6-10 evet csak tulelsz? Mert ez az anyasag, kacagjunk egyutt, hu de vicces. 

Lehet csak rossz a humorom. Es ki kell mar lepjek ebbol a kib.... csoportbol, amugy is csak azert vagyok benn, hogy tudjam a varosban mikor es hol arulnak olcson fustszuros sapkat nyuszikanak. 


2 megjegyzés:

  1. Igen, ki kéne lépj abból a kicseszett csoportból, mert csak megkeseríti az életedet. Én azért jártam oda, hogy legyen amin kidühöngnöm magam és sokkal jobb lett az életem, amikor végre vettem a kalapom, mert rájöttem, hogy semmi értelme koptatnom a számat, úgyis mindenki sokkal okosabb nálam. Erre semmi szükségem, akkor már inkább az kéne, hogy pl veled gyakrabban tudjak beszélgetni, ha már hasonlóan frusztráltak vagyunk. :D Én egyébként a legjobban a neten gyógymódot kereső anyukákat "keresem", akik még a leszakadt fejű gyereket sem vinnék orvoshoz, inkább lefotózzák, hogy az okos anyukák megszakértsék, hogy csak egy kis anyatej kell rá és majd visszanő.
    A másodikat viszont én is viccesnek tartottam. El van túlozva rendesen, szerintem a szerzője sem érzi ennyire tragikusnak a szitut, csak kiadta magából a feszültséget. Ő biztosan jobban érzi magát tőle és mások is tudnak azonosulni vele valamennyire, mert tényleg vannak ilyen napok is, meg szerencsére sokkal jobbak is. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia!
    Imola révén látom, hogy mi folyik a csoportokban és megértelek! Nem lennének rosszak ezek a csoportok, ha néhányan nem trolkodnák szét a póvermamiságukkal, meg ősanyaságukkal.

    VálaszTörlés